תוכנת ניהול מוסד פסיכיאטרי

תוכן עניינים

בישראל, ניתן למצוא כיום לא מעט מוסדות פסיכיאטריים. מטבע הדברים, ברור כי פעילותם של אלה נוגעת לא רק לאיכות המטפלים של אלה, אלא גם לרמת הניהול שלהם. אם בעבר הסתמך ניהול זה על אינספור מסמכים, כיום ברור כי ישנן דרכים יעילות יותר. כך, באמצעות תוכנות ניהול ממוחשבות, הופך ניהול המוסד כולו לפשוט פי כמה.

המורכבות של ניהול מוסד פסיכיאטרי

ניהול מוסד פסיכיאטרי עלול להיות מורכב יותר. יש לזכור כי מוסד מסוג זה מבוסס לרוב על שהייה ארוכת טווח של מטופליו, כלומר, נדרש שהתנהלותו תציע להם מענה מדי יום. כמו כן, הרי שמוסד מסוג זה יצריך גם מלאי שלם של "מוצרים"- בין אם המדובר הוא בתרופות פסיכיאטריות, מוצרים אישיים או כל דבר אחר.

מעבר לכך, ברור כי מוסד פסיכיאטרי, מעצם היותו מוסד לכל דבר ועניין, פועל על פי תקציב מסוים, נדרש לנהל את ההכנסות וההוצאות שלו וכן הלאה.

מוסד אחד- מספר אוכלוסיות

מוסד פסיכיאטרי, מיותר אולי לציין, כולל בתוכו מספר אוכלוסיות מרכזיות. ה"בעיה", אם אפשר לקרוא לה כך, היא שכל אחת מהן נדרש לנהל גם כן. הראשונה היא אוכלוסיית העובדים, בין אם המדובר הוא בפסיכיאטרים מן המניין, מטפלים אישיים, אנשי מנהלה או כל דבר אחר. כאן, נכנסים לתמונה משתנים דוגמת משכורות, ימי עבודה, חוזים, זכויות סוציאליות וכן הלאה. תוכנת ניהול צריכה להציע מענה מלא לכל אלה.

מן העבר השני של המשוואה, עומדים להם המטופלים. לכל אחד מהם יש בוודאי תיק אישי, בו מפורטים מצבו, המפגשים האישיים, חוות הדעת לגביו  וכן הלאה. כמו כן, היות ומדובר במוסד פסיכיאטרי, גם התרופות שהאחרון לוקח. וכאן בדיוק אנחנו מתחילים לדבר על החשיבות של ניהול נכון (וממוחשב).

למידע על התוכנה המובילה בישראל לניהול מוסד פסיכיאטרי – לחצו כאן

על היתרונות שבמחשבים

עבור רבים, אחד היתרונות המרכזיים של תוכנות ניהול למוסדות פסיכיאטריים הוא שהן מונעות את כל אותן טעויות אנוש. חשבו, למשל, על טעות בהקלדה, או על חוסר תיאום בין הגורמים המעניקים תרופות פסיכיאטריות לאותו מטופל. תופעה דוגמת "תגובה בין תרופתית" מתרחשת כאשר למטופלים ניתנות מספר תרופות במקביל, וההשלכות האפשריות שלה הן ירידה בלחץ הדם, הפרעות בקצב הלב, טשטוש, בחילות ועוד.

למעשה, העובדות מראות כי מצבים מסוג זה נפוצים מאד, ומאפיינים כל מוסד רפואי או פסיכיאטרי. תוכנת ניהול תאפשר סנכרון בין כל אותם גורמים, כאשר המתקדמות שבהן אף יספקו התרעה במידת הצורך- כשישנה חריגה מתוכנית הטיפולים, או כשניתנת תרופה כשהמטופל אינו אמור לקבל.

יש לזכור כי תוכנת ניהול ממוחשבת למוסדות פסיכיאטריים כוללת בתוכה גם היבטים אחרים, חשובים עד מאד: למשל, שיווק או פרסום, ניהול מועדון הלקוחות וכן הלאה. היות והמידע כולו מאוחסן, אין חשש כי המסמכים החשובים האלה ייפגעו או ייאבדו, כפי שעלול לקרות למסמכי הנייר. התוצאה של כל אלה היא שיפור התנהלותו של המוסד הפסיכיאטרי, וביותר ממובן אחד.

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו – 09-8858599 או לחצו כאן לקבלת הצעה