למה כל אישה צריכה להשתמש במחשבון הריון?

תוכן עניינים

את נמצאת בעיצומו של ההיריון, אך את לא יודעת באיזה שבוע את נמצאת? על מנת שתוכלי להתקדם בהיריון כמו שצריך יהיה עלייך לעקוב אחרי השבועות השונים. ברגע שאת תדעי באיזה שבוע את נמצאת יהיה לך מאוד קל לסיים את ההיריון באופן מוצלח. בדיוק מהסיבה הזאת כל אישה שנמצאת בהיריון צריכה להשתמש במחשבון ייעודי שנועד לשם כך. אנו כמובן מדברים על מחשבון הריון שהפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות. אם יש לך ספקות מדוע את צריכה להשתמש בו, הכנו לך מספר סיבות שלא אמורות להשאיר מקום לספק.

אל תפספסי את הספירה

עם כמה שזה נשמע מוזר, הספירה של השבועות היא מהדברים המהנים ביותר בהיריון. זוהי הסיבה שבגללה את צריכה להיות תמיד בבקרה על השבוע שבו את נמצאת. אם תפספסי את הספירה, את תאבדי את הייחודיות של ההיריון. שלא נדבר על כך שישאלו אותך באיזה שבוע את נמצאת ולא באמת תהיה לך תשובה. אנו מציעים לך להשתמש במחשבון על מנת שתוכלי להיות תמיד עם האצבע על הדופק. כך תוכלי לחוות את ההיריון עצמו בדיוק כמו שאת אמורה לחוות אותו. כמובן שתוכלי להרגיש את ההתפתחות של ההיריון בכל שבוע שעובר בדיוק כמו שכל אישה אחרת מרגישה.

תבצעי את כל הבדיקות בזמן

לאורך תקופת ההיריון תצטרכי לעשות לא מעט בדיקות שונות בהתאם לשבוע שבו את נמצאת. מה יקרה אם לא תדעי באיזה שבוע את נמצאת? יהיה לך מאוד קשה לדעת אילו בדיקות את אמורה לבצע. בזכות מחשבון הריון תוכלי להיות תמיד בבקרה שאת מבצעת את כל הבדיקות בכל חודש מחדש. לא תמיד הרופא שלך יהיה בבקרה ויזכיר לך לבצע את הבדיקות בזמן שאת אמורה לבצע אותן. לפיכך מוטב כי את תהיי אחראית לעצמך, כך תדעי כי ההיריון מתקדם בדיוק כמו שאת רוצה שהוא יתקדם. כל בדיקה שאת אמורה לבצע תהיה חשובה בראייה לטווח הרחוק.

הכיני את עצמך לקראת הלידה

הלידה מתקרבת בצעדי ענק, ואת צריכה להכין את עצמך לקראתה. את לא יכולה לדחות את כל הדברים לרגע האחרון, כי לא תהיה לך אפשרות לסיים את הכל. בזכות מחשבון הריון את יכולה לדעת כי את עוקבת באדיקות אחרי ההתפתחות עצמה. את מהצד שלך תוכלי להעריך פחות או יותר מתי אמורה להתרחש הלידה, ולכן תוכלי להתכונן בהתאם. תרכשי את כל הדברים השונים שאת צריכה לרכוש עוד לפני שתיכנסי לחדר הלידה. תזכרי כי אחרי הלידה לא באמת תהיה לך אפשרות לרכוש את כל הדברים.

לא רק מחשבון הריון

ברוב האתרים שבהם תמצאי מחשבון הריון תוכלי למצוא עוד מחשבונים אחרים. כמו מחשבון BMI ועוד כל מיני מחשבונים אחרים שיכולים לסייע לך. את רק צריכה להשתמש בכל המחשבונים הקיימים בשביל לדעת שאת תמיד בבקרה תמידית. תזכרי כי הבריאות שלך לא פעם תהיה בנויה על הבדיקות השונות שאת עושה. כך שאת רק צריכה למצוא את המחשבון שהכי מתאים לך בדיוק באותה נקודת זמן. כמובן שתוכלי למצוא רשימה לא נגמרת של מחשבונים מכל מיני סוגים.