בריחת שתן- איך אפשר למנוע את זה?

תוכן עניינים

חלק זה דן בדרכים שונות להתמודד עם סוגיית בריחת שתן. הדרך הראשונה להתמודד עם סוגיית בריחת שתן היא באמצעות חיתול והכשרת עצמך להשתמש בו. עם זאת, זו לא אופציה עבור אנשים מסוימים, כי הם לא יכולים להשתמש בחיתולים או מתקשים איתם. הדרך השנייה היא באמצעות פד או טמפון. אלה נוחים יותר מחיתולים, אבל הם עדיין עלולים לגרום לבעיות אם אתה לא מקפיד על ההיגיינה והבריאות שלך.

בריחת שתן- מי סובל מזה?

בריחת שתן היא מצב בריאותי חמור שנמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. זה יכול להיגרם על ידי גורמים רבים, כולל הזדקנות, הריון, פציעה ומחלות. הצורה הנפוצה ביותר של בריחת שתן היא בריחת שתן. מספר האנשים הסובלים מסוג כלשהו של בריחת שתן גדל בהתמדה. ההערכה היא שלמעלה מ-3 מיליון אמריקאים יש צורה כלשהי של בריחת שתן. הבעיה עם בריחת שתן היא שזה יכול להיות מביך, לא נוח וכואב. זה יכול גם להוביל לבידוד חברתי ודיכאון.

בריחת שתן היא אובדן לא רצוני של שתן או צואה. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל הזדקנות, הפרעות נוירולוגיות ומצבים רפואיים. זה משפיע על אנשים בדרכים שונות בהתאם לגילם ולמינם. לדוגמה, מבוגרים עלולים לחוות בריחת שתן עקב שינויים הקשורים לגיל בשלפוחית השתן או השופכה. נקבות נוטות יותר לפתח בריחת שתן עקב לידה. גורמים נוספים לבריחת שתן כוללים מחלת פרקינסון וטרשת נפוצה. בריחת שתן היא אובדן לא רצוני של שתן או צואה. זהו מצב שכיח המשפיע על כשליש מהאנשים בארצות הברית. זה יכול להיות מביך ויכול להוביל לבידוד חברתי ודיכאון. המאמר דן בסיבות ובטיפולים השונים לבריחת שתן, לרבות שינויים באורח החיים, תרופות, ניתוחים והתערבויות רפואיות אחרות.

בריחת שתן

בריחת שתן היא מצב שכיח המשפיע על אנשים מכל הגילאים, המינים והרקע הסוציו-אקונומי. זה יכול לנבוע ממצב רפואי בסיסי או שזה עלול להיגרם מתאונות או טראומה. אנשים עם בריחת שתן מתקשים לשלוט בשלפוחית השתן ו/או ביציאות. זה יכול להוביל למבוכה, אי נוחות ותסכול, כמו גם סיכונים בריאותיים כגון זיהום בדרכי השתן, התייבשות ופגיעות צואה.

על מנת לעזור לאנשים הסובלים ממצב זה לחיות חיים טובים יותר ולהימנע מסיבוכים כתוצאה מבריחת שתן, ישנם מוצרים שונים הקיימים בשוק כיום. אלה כוללים רפידות חד פעמיות לנשים וכן תחתונים לגברים המיועדים במיוחד לסובלים מבריחת שתן

בריחת שתן היא מצב רפואי המשפיע על יכולתו של אדם לשלוט בשלפוחית השתן וביציאות. ישנם מגוון טיפולים לבריחת שתן, כולל טיפול תרופתי, ניתוח וטיפול התנהגותי. אנשים רבים מתקשים לחיות את חיי היומיום שלהם ללא בריחת שתן. אולי אפילו יתביישו בזה.

נושא בריחת שתן הוא נושא שאנשים רבים מתביישים לדבר עליו. אבל חשוב לעשות זאת מכיוון שהנושא יכול להשפיע על הרבה אנשים. הסוג הנפוץ ביותר של בריחת שתן הוא בריחת שתן המתרחשת כאשר שלפוחית השתן דולף שתן והאדם מתקשה לעצור את דליפתה. אם אתה חווה זאת, ייתכן שתצטרך לשנות את אורח החיים שלך, כגון לבישת רפידות או שימוש בצנתר.

חשוב גם לאנשים עם בריחת שתן להבין את מצבם ואיזה אפשרויות טיפול זמינות עבורם.

למידע נוסף על בריחת שתן לחצו כאן